Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2007 10:18 - Защото те има и сутрин и вечер в мене и в дните ми
Автор: jezebel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 908 Коментари: 3 Гласове:
0



Нямам сън вече. Имам очите му, ръцете му, дните му.
Ако някой ми беше казал преди един месец, че животът ми ще се развие така, нямаше да му повярвам. Ако го беше казал преди три години, също. Очите му са с цвят на шоколад и всеки път се чудя докога ще искат да се вглеждат в мен. Всяка сутрин ми казва колко съм хубава, всяка сутрин се будя в ръцете му и усмивката се появява на лицето ми, още преди да го е докоснала студената вода. Отдавам тялото си всеки път като за последно. А искам да му дам още. Давам му дните и нощите, и мислите, дори тъгата си му давам понякога, оставям за себе си тайните и огъня в очите си. Може да ме изгори лошо. Може да прогори кожата и да остави рани в душата ми. Скоро ще може да ми вземе мечтите, ще ме краде все повече от самата мен, за да се събудя една сутрин и да осъзная, че не мога да заспивам без него. Ще потъвам тогава в дните и в нощите му, ще хапя мислите му, ще го търся, за да мога да съм. Всеки път става така. Всеки път като се открия, ставам силна и не пускам никого отвъд маските. Докато не дойде той и не премине всяка граница, а маските стават просто детски физиономии, които разгадава с лекота. Докато не му се отдам, защото дните самота не могат да бъдат осмислени без нечии влюбени очи. Защото ръцете ми лежат отпуснати на дистанционното в дългите празни вечери, а очите ми не спираха да гледат назад. Защото се връщам в настоящето бавно и болезнено и осъзнавам, че ме чакат още много битки. И че най-голямата ще е да се предам.



Тагове:   вечер,   мене,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. анонимен - human-nature.forummotion.com
13.11.2007 13:33
human-nature.forummotion.com
цитирай
2. анонимен - И все пак
13.11.2007 14:08
не е битка:)
цитирай
3. diesirae - Мдам...
14.11.2007 17:05
все така става... и не е само с теб, но това не е никаква утеха...
...
И затова е по-добре човек да си мисли, че това изпитва само той и никой друг...

btw. благодаря, че с ника си ми напомни за една любима песен :)
(Има линк в блога ми)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jezebel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 11802
Постинги: 3
Коментари: 4
Гласове: 35
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930